22 oktober 2009

Nanna selger litteran.

Nå i ettermiddag har Katrine vært her, hun ble med meg hjem etter skolen. Har slappet av, drukket kakao m/ is og hun fikk med seg litt fangst fra garderobeskapet mitt. Håper hun ble fornøyd!

Vet ikke helt om dere har fått det med dere, men jeg har åpnet en liten salgsblogg. Det ligger et bilde i sidemenyen min, man kan trykke på og så komme videre rett inn. (Salgsbloggen er hvertfall: http://www.nannastuff.blogspot.com/) Nå har meste parten av klærne kommet ut, så finner du noe, bare send en mail til meg om hva du vil ha og hva du vil gi for det. Tar imot alt. Første mann som sender inn et bud om hva man vil ha, får det!














Selger også hemp smykker til 50kr.
- Tvinna m/ røde perler. 1,2,3 opplegg.
- Blått, med lite hjerte på midten.
- Gult og orange, mange perler.

Ingen kommentarer: