23 oktober 2009

Opp og hoppe.

Good Morgen!

Sist, når jeg hadde tid til å blogge på morran, var vel første skoledag etter sommerferien. Har værtfall kommet meg opp, dusjet, vasket håret og fønet det. Klokka har bare passert litt over sjuu, så har bra med tid. Skal nemlig teste ut noe jeg aldri tar meg tid til. Slette håret. Selv vil jeg sove så lenge som mulig, helst litt for mye også slik at jeg må stresse rundt som en ør høne, men ikke i dag. Valgte å sette klokka på 06.20, så nå til en forandring, går tiden sakte på morran.

Sitter her i morgenkåpa mi fra "friis" som jeg nesten ikke har brukt. Utenom noen få dager i julen, rom julen. (Husker dere, det var en periode alle skulle ha friis & company. Forskjellige vesker, hele tiden).

















Skal legge fra meg datan, og begynne igjen nå. Får vel finne frem noen klær, så rompa mi ikke fryser til is, og håret skal få en omgang med slette tanga, som planlagt. Får vel se om jeg kan klare å få i meg noe frokost også.

Ha en fin dag, alle sammen!

Ingen kommentarer: