26 oktober 2009

Overlegent og altfor tregt.

Gårsdagen ble det spilt kamp i hjortsberghallen, spilte mot hvaler og vant 29 - 16. Ble ganske så overlegent, så veldig morsomt var det ikke. Hadde med meg en utrolig stor heia gjeng, litt større enn vanlig. Sånt er morsomt. Ble putta tre mål av meg i går, to innhopp fra strek og en lobb fra høyre ving, uvant å være der ute igjen. Etter å ha blitt ferdig med kampen, fått en del kritikk for å ha vært alt for slapp fra familien, kom vi oss hjem. Stine følgte med. En liten stund senere, når jeg hadde blitt ferdig i dusjen og fått årnet litt, ble Stine og jeg med resten av familien til Nordby. Vi gikk rundt og tittet litt, det har blitt så stort nå. Men det er veldig lenge siden jeg har funnet så mye.










Kjøpte meg en skjorte fra individ. En sommer kjole (på salg) fra Individ. Og en kjole fra Bikbok. Ganske fornøyd jeg. Deretter spiste vi ille god chop suey og ble gode og mette. Kom hjem igjen og da ble det robinson, før stine mor ble hentet.

1 kommentar:

Stine H sa...

Må si du fikk deg fine klær! :)

<3