26 november 2009

Bytting av farge kombinasjoner.

For noen dager siden bestemte jeg og en annen vennine i klassen oss for å ha en utfordring. Jeg som da aldri går i eller bruker noe svart, skulle være hel svart fra topp til tå. Og hun som ofte går i svart, grått og andre mørke farger skulle være en fargeklatt. Så klart tok vi den utfordringen. Det eneste problemet, siden jeg aldri bruker noe svart, eier jeg heller ikke stor av det i skapet. Derfor var det ganske kjekt å ha mammas skap tilgjengelig for annledningen.















Hadde vaffel salg på skolen i dag, noe som gikk sånn passe. Tror vi er den tiende klassen som har tjent minst på å ha det. Men men, noen kroner blir det jo til klasse kassa uansett. Fikk også tilbake den vanskelige naturfag prøva, jeg ikke fikk lest no særlig til. Ble overrasket og stor fornøyd når jeg da fikk 5. Tror nok alkanene, alkenene og alkynene hjalp meg opp. Hørte også om norsk tentamen i dag, en prøve som hadde gått dårlig for hele tiende trinn. Gjennomsnittet var lavt, og de flest burde forberede seg på å få en karakter dårligere enn det de regnet med. Ikke morro å høre sånt, jeg som trodde det hadde godt bra med å skrive kåseri. Får bare håpe den ikke forandrer så innmari mye på felles karakteren.

Drar snart på mørke kjøring, senere regner jeg med at videobloggen er å finne. Vi blogges!

Ingen kommentarer: