27 november 2009

Venninne dag og film titt.












Dagen i dag har vært ganske bra. Etter å ha blitt ferdig med tentamen og ny norsken var i boks. Dro Stine og jeg en kjapp tur til byen der det skjedde mye på kort tid. Var med i to konkuranser, første fikk vi med oss en søt ring og var med i trekningen av et vakkert sett. Andre tippet vi antall stener i et glass og kunne ende opp med diamant ring.

Jodaa, fikk også brukt rabattkort på gina, og fikk med meg et nytt skjørt + at Stine mor var så snill og kjøpte et nydelig hjerte med sten inne til meg og seg selv. Tradisjon vi to har begynt med, når vi er ute sammen.

Ble med hjem til hun og slappet av litt, før vi senere tok turen ned til byen igjen, men denne gangen var det kino! Luftslottet som sprengtes var veldig bra, bare litt trøttsom en kort periode siden alt skulle oppklares, men en veldig bra film som henger på bølge med de andre. Når sant skal sies, fikk den meg til å stønne høyt i salen, så litt spennende må den ha vært.

Nå skal jeg lese ferdig boka mi, og deretter sove godt. Skal inn til oslo i morra sammens med Lasse og familien hans. Blir kos og jeg gleder meg til å komme i gang med juleshoppinga!

Nati natt bloggen :D

Ingen kommentarer: