27 november 2009

Videoblogg med svar!

Merker det blir lettere å lage videoblogg for hver gang jeg gjør det. Startet vel en gang med rundt tjue klipp, og i går var jeg ferdig etter tre. Øvelse gjør mester! Det er ikke perfekt kvalitet og jeg er ingen proff blogger bak kameraet, så ikke forvent deg god underholdning.



Vink gjerne tilbake! :-D
NB! Lagde ferdig videon i går kveld, men siden den er ufattlig treg til å lastes opp, kommer den nå et døgn senere. Jajja, legg gjerne igjen en kommentar om hva du syns jeg bør forandre på, eller gjøre helt annerledes. Gi råd!

3 kommentarer:

Stine H sa...

Så flink du var!:) Syns dette er den beste svarvideoen du har lagd.
Jeg klapper for deg og vinker tilbake til deg ;) <3

Maiken sa...

flink du er til å svare, søta<3

Nanna Charlotte sa...

Morsomt å høre :D takk takk!