25 desember 2009

Romjulen har startet.

Mitt bilde på første juledag - Sove lenge, dekke på og spise stor frokost med familien, slappe av og lese en god bok hele dagen, spise julemat rester til middag, se julefilmer og fortsette å slappe av.















Fikk den nydelige pysjen fra tante, onkel og søskenbarna mine og det vidunderlige hjerte smykke av Kjæresten <3

Og det er det jeg har gjort i dag:

Våknet sent og spiste stor frokost med familien når klokka var to. Har bare slappet helt av og ikke gjort særlig mye. Så på Shreks juleshow istad da og nå skal jeg etterhvert legge meg under et mykt og deilig pelspledd jeg fikk i går og lese ut twilight- sagaen, bok nummer 4 "Ved daggry". Senere blir det julemat rester til middag av det som er igjen fra gårsdagen og kanskje noen filmer med familien.

Ingen kommentarer: