13 januar 2010

Hvordan kle seg?

Kjør lag på lag. Det er en av de safeste måtene å kle seg på fortiden, samtidig som man fint holder seg god og varm. Planlegger jeg et antrekk, tenker jeg mest mulig på hva som funker uten på hverandre. Selvom det fortsatt er masse snø, øker gradene litt etter litt og man kan bytte ut diverse plagg med noe litt (bare litt) tynnere. Bør fortsatt være forsiktig og heller tenke at det er bedre med litt for mye enn litt for lite, fordi selvom gradene kryper nærmere null, kjenner man vindkast og sur luft til tider.

Alle de veggene som ikke har salg og det står "Vår nytt" på bærer preg av duse farger. Hvorfor ikke begynne allerede? Pasteller, duse farger og jordfarger slår som regel ikke feil. Men du bør som oftest slenge på deg en strikkajakke, tjukkere jakke under ytterjakken. Det er faktisk fortsatt kaldt. Så sant du ikke er av den sorten som ikke har gradestokk innabors.











Kles tips, kom med det!
Hva tenker dere på når dere tar frem antrekk?

Boblejakke, parkas eller kåpe?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis jeg skla tenke et fint antrekk, som jeg virkelig liker, tenker jeg kåpe :) Men når det er så kaldt ute er boblejakke deiligst og mest praktisk. Nei, er klar for vår og sommer jeg nå! Skinnjakke og tynne bluser :-)

Anonym sa...

I inclination not agree on it. I regard as polite post. Expressly the title-deed attracted me to study the intact story.

Nanna Charlotte sa...

Jajja, fint at alle ikke er helt enige :D