10 februar 2010

Denne onsdagen har vært bra.

Kjenner to timers dansing og vasking av et helt hus sitter godt i beina. Tok meg derfor den frihet å sette meg godt i sofaen og her har jeg sittet en liten stund nå. Må begynne med lekser om få trakser, har litt til i morra og litt til fredag som skal strykes ut. Videre er det sen trening i dag også så blir bare en dusj og deretter senga på meg når jeg kommer hjem igjen. Prøver å ikke komme for sent i seng for tiden, merker jeg trenger den søvnen jeg kan få, også med tanke på at jeg ikke skal ligge like lenge i helgene som jeg har gjort i det siste. Helga er jo til for å hvile ut, men også for å nytes og gjøre seg klar for en ny uke.

Spansk prøven i dag gikk kjempe braa. Føler jeg fikk til det meste, om ikke hvertfall meste parten av prøven gikk greit unna. Tydligvis er ikke største delen av klassen min enig med meg der, men får bare håpe at dette falt greit for meg og ikke at jeg har tatt for lett på det. Grugleder meg til å se hva resultatet blir nå.





















Skjerf og golfjakke fra "gamle" poppin, vest fra noanoa, tights fra lykke og smykke fra yngvildsgaveri.

Her har jeg på meg samme jumpsuit som på header bildet. Det blir to forskjellige antrekk ved hjelp av fargebruk, plaggene og sammensetningen. Hva syns dere ?

Ingen kommentarer: