04 februar 2010

Sportsrunde.

Hei og hops! Lenge siden dere har hørt fra meg nå. Hvorfor, neei, vet ikke helt jeg.

Hvertfall så har jeg sånn ca nesten akkurat kommet hjem fra en runde ute. Har tatt turen innom Super G og Nordby. Vet at jeg aldri har handlet så mye i en sportsbutikk før, som jeg har gjort i dag. Hverken på sum eller antall plagg.

Handler dere mye klær, plagg på sporten ?

Ellers ble det ikke noe særlig på meg utenom et kjempe fint fat til stæsj på rommet. Jobber og svetter hardt og sparer masse penger fortiden. Kanskje jeg også skulle svettet litt på en slik en? Syns nesten alle de forskjellige treningsapparaten ser artige ut.

















Må også legge til at det var en av svært så sjeldene ganger at jeg gikk med joggebukse på skolen i dag. Fikk faktisk ivrig applaus fra en hel klasse, så syns det var litt morro. *ler* Følte vel en trang til den mer sanne meg når vi skulle ut på tur, så skiftet fort om.


Nå er det bare å fortsette å lese på Samfunnsfag prøve, 3 kapittler... uæææh!

2 kommentarer:

Marte sa...

Du ser liksom så fresh ut selvom du har på deg joggebukse du Nanna!:- ) <3

Nanna Charlotte sa...

Nthåå, takk for det Marte <3