05 mars 2010

Alltid snowboard jeg har hatt lyst til å stå på.

Kjøpte brett i går kveld, og hentet det ferdig med bindinger og alt slik små stæsj i dag etter skolen. Har jo bare stått på snowboard en gang, men syns jeg lærte meg det ganske bra. Gleder meg som en unge til å dra på fjellet neste uke og teste det ut i litt større bakker, håper det vil gå like bra :D
















Brett fra Ultimate og støvler fra Burton.

Liker at støvlene og bindingene er hvite. Og at brettet er litt jentete, men tøft. Passer helt perfekt til en som er på lære-seg-stadiet og ikke har bakken like bak hus hjørnet. Kanskje det blir et tøffere brett senere engang om en stund når jeg har fått stått mer og blir sikkrere. Vet hvertfall ganske så sikkert at det er dette du vil se meg på fremmover! (og langrenn da)....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tøft! Kan du ikke vise en film eller no av når du står ? Hadde vært morro å sett siden du har lært deg det så fort :))

Nanna Charlotte sa...

Hahha, joda, kan se hva jeg får til oppe på fjellet nå :D