12 mars 2010

Gjesteinnlegg av.... Hanna!


Det kom ganske brått på da Nanna spurte om jeg hadde lyst til å gjesteblogge her, men selvfølgelig lar jeg ikke en slik sjanse gå ifra meg, så her sitter jeg da! Når det kommer til HVA jeg egentlig skulle blogge om oppsto det et lite problem. Nanna hadde sine tvil hun også, hun trodde nok at jeg skulle spre litt av mitt rare meg utover her og skitne til den fine og freidige bloggen hennes, men det skal jeg absolutt ikke. Jeg har bestemt meg for å blogge om hva jeg syns og mener om Nanna. Det funker vel fjell, ikke sant?

Det første som kommer opp i hodet mitt når jeg tenker på Nanna er latter. Det går ikke en eneste dag uten at noen hører den trillende latteren hennes, som også får andre til å smile. Er det noe Nanna er ekspert på, så er det å spre latter og glede. Når hun kommer gående inn i et rom sprer hun en GLAD aura. Ja, det er faktisk sant! Om det eksisterte en OL-gren i latter hadde Nanna fått gull soleklart, no doubt about it.

Jeg ble først godt kjent med Nanna da jeg satt ved siden av henne i 9. klasse. Der måtte jeg sitte dag ut og dag inn og høre på henne rape. Heldigvis har denne rapingen kjerpet seg i løpet av året som har gått, og det er jo bra! Jeg kan se ting av meg selv i Nanna, som for eksempel det faktum at hun er skikkelig sta, akkurat som meg. Samtidig har hun også massevis av bein i nesa, og står opp for det hun mener. Hun er en ganske god lytter, og her sikter jeg til at hun har holdt ut med all tullsnakket mitt om Harry Potter (JA, jeg vet jeg ikke skulle nevne det temaet her Nanna, men du kjenner jo meg?).

Det jeg liker aller best med Nanna er at hun er god i matte, spesielt i geometri siden jeg suger i det. Når jeg lurer på hvordan jeg skal konstruere en firkant trenger jeg bare å se på Nanna, så får jeg svaret så enkelt som det! Men fra spøk til revolver, Nanna er virkelig SUPAHNICE på mange områder. Hun er flink til å vise sin kreativitet gjennom blogging og mote, og hun er skikkelig flink til å kle seg. Den som mener noe imot det må ha falt ned i en brønn og mistet sin venstre hjernehalvdel, for det er sant.

Og til dere som mener at Nanna har betalt meg for å si alt dette fine om henne; Ja, det er sant. Neida, seriøst! Nanna ga meg frihet til å blogge hva enn jeg ville blogge om, og jeg valgte henne så håper ingen kommer her og sier at jeg bare skryter for dette er ingenting annet enn HARBARKET FAKTA. Og til dere som syns at jeg skriver skrikkelig rart så er jeg enig, men hallo! Jeg er jo awesome uansett, så det spiller ingen rolle hvordan jeg skriver.

Vi snakkes nok en gang in the future, Love fra Hanna!




Nei, jeg gidder ikke å bla i de 2000 bildene mine etter et bilde med meg og Nanna på sammen, men dette funker vel, right? Har faktisk fikset det SELV i Picasa. Skakke værra mulig!

3 kommentarer:

Stine H sa...

Hihi, morsomt innlegg!!:D
Hvordan skal jeg klare å overgå det her??? :O :P

MINA sa...

Hanna eier <3<3<3<3<3

Nanna Charlotte sa...

Braa innlegg Hanna :-D morsomt å høre hva du syns og mener om meg. Har du lyst skal du helt klart få lov til å gjesteblogge igjen :-)) takk for søte ord <3