10 mars 2010


Heihei :-))
Klarte å komme oss avgårde akkurat til planlagt tid og nå sitter vi i bilen på vei opp, har rundt en time igjen til stoppe pause. Deretter to og en halvtime opp til hytta. Regner med å være oppe til fire, så det blir bra.

Kampen i går endte med tap, 24-28 vant lervik. Spilte en knall bra første omgang og ledet med to mål til pause. Resten av kampen gikk gjevnt for seg, før de midt i andre omgang klarte å dra fra. Vi krøp inn på når det nærmet seg slutt men det holdt ikke hele løpet ut. Selv er jeg kjempe fornøyd med egen spilling (mest i første), greit å se at jeg ikke var så rusten som antatt.

Nå skal jeg tilbringe fem dager på fjellet, sjusjøen (kvarter fra Lillehammer) så er hjemme på søndag ettermiddag. Har planer om å starte en konkuranse i kveld og skal prøve å få oppdatert innimellom. I tillegg blir det litt gjesteblogging fra Hanna og Stine så følg med!

KLEM FRA NANNA :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ser du tar godt vare på en av gullgutta mine...mora di må ikke tro ho får ha dere i fred bare fordi jeg bor i en annen by...;)
L

Nanna Charlotte sa...

Hahha, jajja, tar så godt vare på han vettu :D neinei, fortsatt like mye dine! <3