15 mars 2010

Hyttetur til sjusjøen 2010 #1

Sammen med besteforeldre, foreldre, broren og kjæresten min. Går snart opp for possetive ord som konge, knall, kanon, supert, kjempe, fantastisk, gøranes osv, men hvertfall denne turen har vært alt dette. Som sagt tidligere ble det to dager i bakken stående på snowboard, fytti rakkern så morro det er! Stor koser meg over hver tur og syns det er kjempe digg. Eneste minuset har vært halebeinet/nedre del av ryggen. Dagen før jeg dro klarte jeg å kelve tre ganger på skolen og landet på halebeinet, det resulterte derfor i at jeg hadde vondt før jeg dro opp. Må derfor legge til at med noen fall, noen sette seg på rompa med vilje og en god del tid sittende ble ikke dette stort bedre. Fikk noen turer tiltross for at jeg slet litt, men skulle ønsket jeg kunne tre dobblet turene opp i stolheis og ned på brett. Men men, har man vondt så har man vondt. Sluttet bakke tiden i sikkerets nettet og da var det vel på tide å si seg ferdig med brettet for denne gang. Under oppholdet på hytta har vi spist, spist og spist, spilt mye yatsy, noe brett spill, sett hele sesong 1 av true blood, gått en tur på langrenn og kost oss masse inni hytta.















Selvom jeg ikke er den flinkeste til å vise det, er jeg uansett glad i deg bruttern!

Kommer nok noen bilder til etterhvert, men disse er å se i første omgang. Skjønner dere at jeg har hatt det bra eller :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅ nå fikk jeg sånn akutt "angrer på at jeg ikke ble med". Det ser jo barre digg ut. For påsken har værmessig ikke vært mye å skryte av hittil. Jeg har vært på norefjell, men det blir lite skikjøring når det veksler mellom regn og sludd... L

Nanna Charlotte sa...

Jaaa, hadde bedre vær før påske må jeg si (: Du skulle ha vært med ja! <3