08 mars 2010

Ikke helt i humør.

I dag har ikke dagen vært noen dans på roser. Jeg har kavet litt på ryggen, skylder på isen. Og jeg har surmurt litteran. Både fått tilbake og hatt en prøve som ikke gikk helt som ønsket, men det er rett og slett fult ut min egen skyld. Uff. Har ikke helt hjulpet med tanke på at jeg har brukt hele dagen på RLE øving. MEN, i morra skal jeg kunne 49 spørsmål og svar utenatt og sitte igjen med en herlig følelse når prøven er levert inn. Og det skal ikke ha noe å si, hvilke spørsmål læreren velger å stille.

Har hatt en liten pause for en minimal stund. Nå er det tilbake til religion og vitenskap!














Rakk en tur innom http://casting.benetton.com/users/921293-nanna/edit for å bli med i en modell konkuranse der man laster opp bilder av seg selv og kan bli stemt frem som en av de hundre beste. Vinneren får et gavekort på 200 euro og tillegg blir du vist frem i en stilbok. Er du en av de 20 beste får du fly til new york og være modell for benettons høst og vinter kampanje 2010!

Hadde satt utrolig pris på hvis noen av dere hadde giddet å stemt! Det tar ikke så veldig lang tid og det eneste du trenger å gjøre er å lage en bruker, søke på “Nanna”, og gi en stemme!

2 kommentarer:

Stine Holter sa...

Nå har jeg stemt på deg :D

Nanna Charlotte sa...

Så søt du er (A) <3 Tusen takk