25 mars 2010

Slutt.

Fikk rotet meg til byen en tur i dag etter skolen, så dermed er konkuransen også avsluttet. Var ikke mange som deltok og bare fire som hadde sånn ca rett. Riktig svart var 37,5 sider i timen på den boka (godtok også 38, siden jeg sa dere kunne gjette også). Ba pappa om å si stopp, mellom de fire heldige. Vinner ble Hanna. Så gratulerer til deg (: Ps. du får de på skolen i morra.














Denne gangen var konkuransen veldig liten. Ble bare et kjapt spørsmål og få som deltok, ble derfor bare noen enkle sølv øredobber.

Er det ønske om en konkuranse senere? I såfall vil flere delta om oppgaven er annerledes og premien blir vist først? La meg vite....

Nå skal jeg spise tacoo, også er det øving til prøve resten av kvelden. Sliter med halebeinet mitt ennå, så blir artig å få stillingene til å funke.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Nå ble jeg superglad, hurraaaaa!

Anonym sa...

Ja, morro med konkurranser:)

Nanna Charlotte sa...

Hahha, ingen stor greie da, men artig at du likte den :D