19 mai 2010

Slik ser det ut nå.

Tar meg en tur innom igjen jeg - to på en dag, må jo være rekord den siste tiden - tenkte jeg skulle fortelle dere litt om hva som har skjedd, vil skje og litt av hvert.

Først kan jeg jo fortelle at alt angående håndballen ser utrolig bra ut fremover. Må si jeg likte dansken - nye treneren - selvom selve dasken kan være litt vrien til tider. Første trening i dag og det var låvende. Etter oppvarmingen var det helt jævlig den første tiden, - var en øvelse som krevde mye og ble gjentatt om og om og om igjen - hadde det fortsatt slik, hadde jeg gått ned for landing. Deretter ble alt morro! Så klart var det fortsatt jobbing og sliting, men alt på en måte der man glemte slitet og alt ble artig å gjennomføre. Gleder meg til noen uker med hardt arbeid fremover, før det er cup og deretter ferie.

Skole messig er det ganske så greit for tiden. Lekser er det ikke noe av, hvertfall to uker frem i tid, mens skriftlige eksamener pågård. Deretter kan det vel bli noe til muntligen, men foreløbig, ser alt bra ut. Kom opp i matte og det kunne ikke vært bedre! Har det helt strålende. Helt strålende å bare ha et mulig riktig svar - som man kan øve seg på å klare å finne - isteden for å kanskje risikere å misforstå oppgaven, få skrive feil, feil mening eller andre saker som stiler og tekster lett kan omfatte. Matte forbedredelsedag er på fredag og eksamen tirsdag neste uke.

Har også fått en hel hau av episoder fra gossip girl, one-three hill og vampire diaries. Blir nok en derfor en fin aktivitet fremover. Nå skal jeg få i meg noe mat og begynne i det små. Klems!

Ingen kommentarer: