01 juni 2010

1.Juni

Været er bare ur skjønt fortiden og jeg kan virkelig ikke for at det hjelper utrolig mye på humøret. Alt er og blir bra, folk koser seg i solsteken både fra benkene og gressmattene og skoledagen blir med ett bedre og kortere.

Så fort det er mulighet og litt tid til rådighet prøver jeg så godt jeg kan å få litt farge på den ellers så skandinaviske huden min. Har lykkes litt, men det med muse skritt. Håper det fortsetter i denne retningen, så vi gladlig fortsetter sandaler og lette antrekk. Slik så jeg ut i dag:


Jakke - vila, Topp - ichi, Shorts - gina, Sandaler - vagabond og Smykke fra b-young.

Det er første juni idag, og klar signal på sommeren må vi vel si. Da hørte det også til at årets første bad ble inntatt. Var en kjapp tur oppe ved kruseter, tokk noen svømmetak, sto stille i vannet uten å fryse og slappet av litt i sola. Ganske så deilig og overraskende nok var faktisk vannet deilig å komme uti. Nå har jeg akkurat fått i meg middag, og må tilbake til spansk jobbing. I morra har jeg en avgjørende spansk fremføring, der jeg går inn for å kunne alt utenatt og prøve å nå topp karakter. Ønsk meg lykke til :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe søtt antrekk! :)

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk for det :-) kjempe koselig å høre! <3