10 september 2010

Fredagskvelden min.

De siste dagene har gått som forrige innlegg ++. Har jobbet, trenet, gjort skolearbeid og slappet av, ikke noe av stor interesse for dere å lese om. Derfor har det vært like greit å droppe det. Kan nevne for dere at jeg fikk tilbud om å begynne på idrettslinja, - et tilbud jeg helst ikke ville skulle dukke opp, rett og slett fordi jeg ikke ville måtte stå mellom valget - ble til slutt at jeg valgte å fortsette på studiespesalisering. Har kommet inn i rutinene, trives godt i klassen og er så og si fornøyd med alle lærerne og hvordan alt forgår. Vet ikke helt om jeg gjorde riktig, siden jeg har lyst til begge linjene, men det får jeg ikke vite heller. Så nå gjør vi det beste ut av allmenn også får det gå vidre derfra.

Outfit nr.1





















Etter skolen i dag fikk jeg gjort unna et ordentlig kupp. Skulle innom Lykke for å kjøpe meg en hverdags kjole og ente opp med et skikklig armebåndskupp, et øredobbskupp og et gavekupp til en vennine i tillegg. Veldig morro!

Nå har jeg fått ryddet en del både på rommet og rundt omkring i huset for å hjelpe mamma. Har både fått meg inn og ut av dusjen. Årnet meg ferdig og om ca et kvarter er det samla nesten tjue folk her. Skal ha familiebursdag i kveld, eller kan vel kalle det familiefeiring siden det blir feiring av mimmi, Olla og joa og meg, flere fluer i en smekk.

Outfit nr. 2
Tonet ned maxikjolen noen hakk ved å ha en golfjakke knytt på utsiden.

Ingen kommentarer: