14 oktober 2010

Ustabil form.

Heluu! Ble ikke helt som planlagt, men kom en tur innom her nå. Kan trygt fortelle dere at det hele tiden er noe som skjer. Almenn er no stress! Lekser og massssse prøver. Derfor følger massssse prøvelesing også med. I tillegg har jeg slete med formen og pusten min i en god stund nå, og jeg har testet ut litt medisiner og brukt en pustemålemaskin. Kroppen har ikke takket og bukket og vært fornøyd med det ennå, så skal derfor til en øre, nese, hals spesialist til onsdag. Venter også på å få time hos en lunge spesialist. Kjipest med alt sammen er at jeg aldri blir helt uthvilt. Tolv timer søvn gir ikke resultat. Blir sliten av å komme hjem fra skolen, og sånn vil ikke jeg at hverdagen min skal være! Håper snart på resultater :))

Tenkte jeg skulle vise dere hva kroppen bar i dag: Vet det går mye i brunt, hvitt og beige, men det er fargene jeg liker best og i tillegg jordtonene er hotte i høst.

Genser Jean Paul Shorts Gina Skjerf Noanoa Strømper H&M Støvletter Bianco








3 kommentarer:

Hanna sa...

Pent antrekk, søtnos c:

Nanna Charlotte sa...

Thank UUU <3

Frida sa...

Kjempe fint! :)