20 desember 2010

Effektivitet!

I dag har dagen gått fort unna, men jeg har også vært ganske så effektiv av meg. Har hatt hele dagen fri så det har vært en stor pluss i disse juletider. Føk avgårde til strømstad når klokka var litt over eleve, tok turen innom *Elvina?* (tror jeg det het) uansett så fikk jeg kjøpt meg strikka genseren jeg har hatt lyst på lenge. Fikk også ordnet julegave fra mamma og pappa til meg. Stort smil. Vidre dro vi til Nordby der jeg fikk ordnet noen pakkekalender gaver til Lasse, så nå mangler jeg bare til 22. Hmm... får se hva vi finner på for noe, vet ikke helt ennå. Traff på mimmi og nenne, så satt på med de hjem mens resten av familien ble værende på nordby. De kjørte meg til Olla (olemor) der jeg vasket og ryddet og holdt på til Lasse var ferdig på skolen og vi to ble hentet av Nenne igjen. Lasse ble med hjem og holdt meg med selskap, mens jeg pakket inn en del gaver. Alle vennine gavene er ferdige og klare til å levere og bytte med jentene i morgen og jeg fikk tilogmed pakket inn noen av kalendergavene mens han var i hus. Kjekt at han er snill og hjelper pappa å bære inn. hihi. Effektivitet. Så nå ligger vi ganske greit ann, må få ordnet det siste som gjenstår til sviger familie og familie, men det tar vi i løpet av morgendagen og onsdag.

Håper dere alle sammen koser dere i jula <3>

Ingen kommentarer: