28 mars 2011

By sjarm.

Et av ønskene som står høyest på ønskelisten min fortiden er å reise. Samme om det er fem dager eller en heldag, men å dra til et sted for å få oppleverlser. Komme seg litt bort, skaffe seg erfaringer og oppleve en masse nytt, være i en koselig og herlig by og innta vårfølelsen. Nesten alle sjarmerende byer frister, hadde jeg blitt spurt, hadde jeg sagt ja på stedet. Paris er heller ingen dum ide på det settet, og etter å ha sett på disse bildene skal jeg si dere jeg drømmer meg bort. Har derfor sjekket norwegian, og billetter tur/retur for en heldag kom på rundt 800 kr for en voksen. Det er helt overkommlig når du ikke trenger å tenke på oppholdet i tillegg. Bare masse masse lommepenger og en hel del tid. ENJOY! Venezia, roma, barcelona, nice og valencia er andre byer jeg gjerne ville ha besøkt disse vårmånedene. i nærfremtid. Gjerne senere å, mot sommeren, men for å oppleve og ikke for å ha en typisk strandferie. Hvor kunne du tenkt deg å dra nå og ta imot våren? Og eventuelt hvilke byer anbefaler du?

1 kommentar:

Julie sa...

Våren er kanskje den beste årstiden å tilbringe i storbyene. Jeg har selv vært i Paris på våren, og det er helt nydelig der. Byen våkner på en måte fra vinterdvale og vårsolen gir nytt liv til innbyggerne! Anbefaler virkelig å dra til Paris, spesielt i disse dystre overgangsmånedene der vi fremdeles blir pepret med snø og sludd!

Personlig tar jeg turen til Trondheim i dag. Klar for enda mer snø ja! Men tar jo turen til Kroatia om to uker, så det blir bra :) Kommer selvsagt til å savne deg kjempekjempekjempemasse i morgen! Du får prøve å overleve uten meg :) <3