25 mars 2011

Maxi.

Nå har jeg vært flink jente! Vi sluttet tidlig i dag, men istedenfor å dra hjem og legge meg på sofaen for å slappe av ble jeg med noen andre søte jenter på spenst. Ble vel ikke den mest effektive treningsøkten med full gir hele veien, men jeg gjorde noen forskjellige øvelser som rommet hele kroppen tilsammen.























Kjole fra b-young, skinnjakke fra carlings og mitt hjemme lagde skjerf.

Kjolen er mamma sin og 20 år gammel og den er like fin ennå. Maxitrenden er jeg ganske komfortabel med og liker godt å mikse forskjellige antrekk med kjolen som base. Det er så utrolig deilig å bare ta på seg den og nesten være ferdig med antrekket. Enkle tips er bare å legge til noe utenpå - eks. en genser eller jakke - eller bare bruke den sammen med et skjerf eller smykker. Behagelig og ikke minst stilig! Slik kommer dere til å få se meg mye. Hva syns dere egentlig om denne trenden?

Nå skal jeg hvert øyeblikk avgårde til frisøren, så får dere følge med i løpet av ettermiddagen/ helgen å se om jeg har endt opp med lugg eller bare en snill "tuppe" klipp. Vi snakkes!

2 kommentarer:

Andrea sa...

Utrolig fint antrekk, søta!<3

Nanna Charlotte sa...

tusentakk <3