30 mars 2011

Pakking.















Denne fargepaletten (gammelrosa, krem, beige, brun, grå) vil nok derfor gå over de neste dagenes outfit.

Da er jeg ferdig med reisefølget mitt. Jeg drar jo som sagt avgårde til mimmi og nenne i morgen etter skolen fordi mamma skal være med pappa på kiel-båten. På fredag ettermiddag drar jeg nok vidre til Lasse og Pia og lørdag tilbringer jeg nok med han, dem. Søndag skal jeg være med på en artig sak for lykke. Gleder meg! Holder dere oppdatert så godt det går, men kjæresten er ikke overbegeistret for tiden som blir spendt av her. men, men litt egnesaker må man jo få drive med.

Ha en fortsatt herlig uke dere, ikke lenge igjen til helg og fridager!

2 kommentarer:

Julie sa...

takk for hjelpen nanna <3
du var kjempefin i dag :)

Nanna Charlotte sa...

Barehyggelig, snuppa :) takker og bukker!