21 april 2011

Tirsdag og onsdag.

Tirsdag formiddag ble jeg hentet av farmor og en etterlengtet tur sto for tur. Været var deilig og dagen gikk fort unna. Tittet i småbutikker i gågata i sarpsborg og fant blandt annet blondebond til skolissene mine i de nye stoffskoa og et armebånd i en herlig butikk; "lilla". Spiste lunsj sammen med tante og søskenbarnet mitt, Caroline. Så vidre på storbyen og torvbyen før vi bestilte sushi og tok med oss hjem. Avsluttet kvelden med et besøk hos tante, onkel og søskenbarna igjen, før vi stoppet blondebåndene og jeg fikk tredd de inn. Vips, noen helt vidunderlig søte stoff sko og ingen som har maken.





















Onsdag var vi tidlig oppe, spiste, ordnet oss og kom oss avgårde. Ble ikke langetiden sammen da, for møtte mamma på svinsundsparken ved ett tiden. Etter å ha sagt hade og funnet ut at neste gang ikke må være like lenge til som sist, bar det vidre til byen en rundtur med mamma.

Onsdagens outfit ble tatt i en annerledes og lettvint variant:
















Oversize blazer veromoda, bluse noanoa, jeans gina, ballerina h&m og smykker forskjellig.

Senere på kvelden, etter å ha pakket og kommet meg til Lasse igjen, kom mamma, pappa og Geir og plukket oss opp. Avsluttet dagen innmari skjønt med spising på den nye uteserveringen/ restauranten; sjøbris. Herlig mat og fult av folk! Må snart gjentas så lenge været er knall.

Nå er jeg på tur igjen, herlig hytte i Risør med Lasse og familien. Viser dere bilder imorra, nå skal jeg kose meg med kjæresten min, slappe av, se film og være sosial.

Ingen kommentarer: