29 april 2011

Ufokusert.

Blazer (oversize 42) og bukser - veromoda, Topp - h&m (co collection), Skjerf - noanoa, ballerina - h&m og armebånd - lilla.





















Skoledagen har vært litt merkelig i dag! De to øktene før lunsj visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre, jeg holdt på å kjede livet av meg, tida gikk ikke videre og jeg var så innmari rastløs i hele kroppen! Satt omtrent å hoppet på stolen når det var et kvarter igjen til lunsjpausen. Etter å ha fått snakket litt, spist litt, tatt antrekksbilder og bare latt tida fly avgårde gjensto det eb økt med matte. Kroppen reagerte motsatt. Jeg har aldri vært så sliten på skolen før, kroppen ville bare dulte sammen i en haug og konsentrasjon min var ikke til stede i det hele tatt. Men men, litt klarte jeg å skjerpe meg til å få med. Var siste matte timen før tentamen, så resten blir opp til meg å fikse.

Orket egentlig ikke tanken på å gå ned til sjøbris etter skolen, for lysten var å komme seg hjem å slappe av, men hva gjør man ikke sammen med søte venniner?! Tok hvertfall turen ned ved to tiden, og vi fikk lagt igjen to herlige timer ved bord ti. En meget søt dame, serverte oss, hadde humøret på topp og var utrolig flink til å komme fort tilbake mellom hver gang. På meg ble det 10 biter sushi; 4 maki og 6 nigiri. Fantastisk godt! Skal snart tilbake, men da tenker jeg å få med kjæresten på en romantisk ettermiddags tur i sola, kanskje jeg også for brukt scooteren min som framkomstmiddel. Gleder meg masse fremover til alt, knall sol, deilig temperatur, bading, grilling, sene kvelder, verandatid og FRI.















Frister! Rent, fresht og smakfult.

2 kommentarer:

lisa sa...

Ser så utrolig godt ut, men jeg tørr ikke å smake :S

Nanna Charlotte sa...

Det er bare å smake i vei! Jeg tror du vil bli overrasket :-))