16 mai 2011

Fri.

Selv har jeg hatt fri i dag grunnet jobbing for fritimer i alle dagens økter. Himla deilig! Har sovet en stund, fått jobbet en del med spansken til framføring i slutten av uken, hjulpet mamma, passet på å ramle inn en tur nede hos mimmi og nenne midt i kaffepausen, så det ble winerbrød og levering av noen småting. Også har jeg ryddet noe tøy- kommer innlegg om vår/sommer garderoben min etterhvert.

Vidre har Lasse kommet hjem fra skolen. Stakkars - åtte til halv fire, vanlig skoledag. Så spiste vi hjemmelaget pasta carbonara, slappet av og koste oss litt før det var på tide å ordne seg.

















Skal avgårde til Pia ganske snart. Det blir feiring av Cecilie - Lasse's tante i kveld, så jeg tenkte å utnytte annledningen og bruke den nye maxikjolen min. Legger ut antrekks bilder senere.

Ingen kommentarer: