30 mai 2011

God følelse.

Gårsdagen gikk avgårde i full fart, de 9 timene jeg fikk i beina bare fløy avgårde uten like. Glemte først lunsjen min med tjue minutter og etter å ha kommet tilbake var klokka vips sju. Fortsatt så morro! Etter å ha kommet hjem ble det lesing resten av kvelden på geografi. Litt kjedelig og litt greit, men det måtte gjøres - så håper at prøven gikk bra, bedre fest for litt kontroll følte jeg at jeg hadde i dag.

Noen ekstra bilder fra lørdagens 50-årslag.




















Følte meg som en skikklig turist i min egen by til morgningen i dag. Pakket med meg klær, sko og masse dilldall i bagger, lesset de på og festet de på sccoteren og kjørte avgårde.

Gjenstår noen timer med samfunnsfag og naturfag før jeg skal møte Alexandra for en phooshoot. Skal hjelpe henne med eksamens oppgaven hennes i foto, med tema "Bohem". Så det regner jeg med vil bli veldig bra. Gleder meg hvertfall innmari mye!

Ingen kommentarer: