21 juli 2011

19 og 20.juli.

Strømstad

Farmor og Joachim hentet meg på Nordby etter jobb på tirsdag. Det var litt tilfeldig hvor vi havnet for meningen var å stoppe for å spise et sted, men helt hvor viste vi ikke. Siden prat og snakk gorde at vi ikke fulgte med hvor vi skulle ta av, endte opp med at vi havnet i strømstad. Helt greit og ganske skjønt når solen skinner og havna er så koselig som den er. Vi satt oss hvertfall ned og bestilte reker, men til vår forbløffelse var det ikke helt slik vi trodde, hverken om hva vi fikk eller i pris - litt aha-opplevelse når regninga kom - Uansett så var det hyggelig å sitte der og maten smakte, men neste gang bestiller vi ikke dagensreker i sverige.

Kvelden gikk til sesongstart av Greys og mye prat med farmor. Hun har jo en del å spørre om når det går litt tid mellom hver gang vi ses og praten går deretter av seg selv i laaaaang tid. Men det hører med, når vi er og sover hos farmor.



















Karlsøya

Onsdag besøkte vi tante, onkel og søskenbarna våre på Karlsøya. Det er et lite koselig sted, men noen hytter og egen brygge. Sola stekte og vi koset oss på land og i vann. Spilte også masse kort - boms og president er den nye favoritten - med søskenbarna våre. Jeg startet med å bli mye nøytral og vise boms og boms, men gikk fra det dårligste til å være president tre ganger på rad. Så da ga jeg meg med et stort glis mens jeg ennå var på topp.















Herlige småturer på skjønne sommerdager!

Ingen kommentarer: