31 august 2011

Til meg, fra meg.

Tenkte det var på tide å få vist dere hva som ble bursdagsgaven fra meg til meg selv. Nemlig denne veska. Første var meningen at jeg skulle bruke den som skolebag, men jeg ombestemte meg siden jeg tror nok jeg vil ha den til pent eller til ellers hvis jeg skal noe sted. Kanskje jeg bruker den en gang i ny og ne, om det ikke er altfor mye som skal være med, for den får fint plass til skolepcen, - med pcveska mi fra MBMJ rundt seg - noen bøker og litt divers andre saker.

Veska er hvertfall fra Friis & Company og er veldig,veldig enkel. Ble først litt overrasket når jeg så at veska var så enkel og var fra det merket. De pleier alltid å ha mye glitter, stener og mye pynt. Istedenfor alt det dill dallet denne gangen har de brukt tekster, noe jeg falt helt pladaskt for.















Jeg har ingen typisk veskeveske, eller en som er litt mer jentete. Alle veskene jeg har er som regel enten små, søte skulder vesker eller litt større cross- over vesker som er litt mer bagete. Denne blir perfekt til en tur i byen eller om jeg skal et sted som jeg trenger å ha med meg litt. Ingen bombe at den er beige og lyebrun, men da passer den fullt og holdent til absolutt alt jeg har!

Tenker å få kjøpt meg paraply i beige, med sølv på å nå. Så blir byturen min komplett, for nå er det bare regn, regn og atter regn om dagen.

Likte du den?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei hei den var fin klem fra caroline

Nanna Charlotte sa...

Takk for det søte deg :)