18 september 2011

Lørdagens antrekk.















Bluse fra Popin, mammas. Shorts fra B-young, Sko fra Bianco og Smykke og øredobber fra Lykke.

Som dere sikkert ser, har bildene blitt litt bedre?! Jaa, endelig harj eg fått karet meg til å bestille speilrefleks. Ville gjøre det før jeg reiser, så jeg kan ta masse fine bilder i Tyrkia. Så da bestilte jeg et på onsdag og fikk det på fredag, ganske raskt og bra service. Anbefaler derfor mpx.no.

Litt annerledes og uvant å bruke shorst i bursdagen, siden jeg er en kjolejente og er vant til å bruke det hvis jeg skal pynte meg! Men følte det ble litt mer pyntet med smykket og sølvskoa til. Så da har jeg fått prøvd ut det å, tror det er første gang jeg har brukt noe annet til pent faktisk.

2 kommentarer:

Marte sa...

Helt fantastisk outfit min vakre Nanna!

Nanna Charlotte sa...

Ntåå, tusen takk jenta mi <3 hyggelig å høre at du syns jeg er fin :)