27 november 2011

Gårsdagen i hovedstaden.















Hadde en veldig koselig helg i Oslo i går igjen - noen som husker at det har blitt min andre tur denne måneden - men denne gangen med Lasse og hans familie. Nå hadde butikken helt klart fått inn litt mer julepynt, penkjoler og lys var på plass nesten overalt. Ble noen butikker, men det var så mye folk så tittet ikke i hver eneste krik og krok. Selvom jeg fint fikk med meg noen få ting hjem. Interesse ble heller lagt mer på middagen, på Egon, super herlig. Vi fikk servert veldig god mat alle sammen og satt igjen med et godt og fornøyd uttrykk etter dagen

.... selvom jeg helt klart angrer på at jeg ikke kjøpt noen få småting med engang istedenfor å vente og ta det rett før vi skulle på toget. Noe som da ble et problem for butikkene var stengt....

Ingen kommentarer: