27 november 2011

Inspirasjon - Hverdagskjolen.

Da var det på tide med enda et inspirasjons innlegg til hvordan sette sammen ulike antrekk med hovedbase på et plagg. Denne gangen falt valget på en enkel og fin hverdagskjole som kan brukes til det meste over alt. Piffe opp, piffe ned etter anledning og smak og behag. Her igjen har jeg brukt forkjellige fargevalg, men stort sett ser jeg det går i beige, ingen overraskelse det. Uansett så håper jeg det ble til inspirasjon, eller løste en liten kleskrise.

















Kjolen er H&M til rundt 500,- lappen.

Kom gjerne med tilbake meldigner som rettleder meg om dere vil ha det på en annen måte eller syns det fungerer bra med å lage flere antrekk utifra det samme plagget. Kanskje dere selv har et plagg dere vil jeg skal sette sammen flere måter å bruke det på? La meg få vite, jeg syns bare det er morro å bruke tid, småstæsje og holde på!

Ingen kommentarer: