21 desember 2011

Finfin kalendergave.

Ukens lille lørdag ble uberfin! Først og fremst våknet jeg noe annerledes enn jeg pleier, men helt klart mye bedre: jeg hadde verdens beste armkrok å befinne meg i. Litt hverdagslykke å gjøre slike smågleder i hverdagen også og ikke bare i helgene.

Ble litt norsk og deretter fritime før det var duket for juleavslutning for Porsnes, den var helt grei, men mange flinke elver stilte opp og gjorde det de hadde lyst til og ville vise frem. Omsider når klokka hadde blitt rundt ett møtte vi farmor og kom oss avgårde til Bryggerhuset. Fikk en super god lusnj og holdt praten gående i to og en halv time før vi tenkte tanken om å løfte på rumpen og komme oss videre.

I tillegg var kalendergaven til Lasse i dag, gavekort på middag med bare oss to i kveld, så der ble planen lagt ganske tidlig. Litt usikkre på hvor vi skulle spise for stemningsnivået og nivået på maten er ikke det beste på et og samme sted, men valget falt på å teste ut et lite sted vi ikke har hørt noe særlig om: og det kunne ikke slått mer riktig! Grensen restaurant og bar - Helt utrolig koselig og god mat.


















Jeg fikk bestilt pinnekjøtt - så goooodt (!!!) - og det her med halvvert porsjon, tørr ikke tenke tanken på hvor stor, stor og romslig ville vært da?!

Jeg hadde en utrolig fin og trengende kveld og jeg håper Lasse koset seg like mye som det jeg gjorde, er helt nødvendig og finne på slikt innimellom også, gå ut, spise god mat og prate om alt mulig. Noe annet enn bare å møte hverandre hjemme hos hverandre og slappe av. liker'e godt!

Ingen kommentarer: