16 desember 2011

Unnagjort.

Var innmari godt å sove så lenge som mulig i dag, hadde klokka på halv ti, men når jeg fint kunne sove til elve og ikke hadde noe som måtte gjøres smakte det godt med noen ekstra timer.

Ble en snar visitt innom skolen for markedsføring. Var ingen time, men gode Marte og jeg fikk gjort unna powerpointen slik at nå er vi ferdig. wiii, deilig. Får bare håpe at siste prøve - fremføring - på mandag går strålende.

Rakk også innom senteret før pappa plukket meg opp, så bekyttelses knotter til penskoa mine og gave til bursdagsbarnet er ordnet for kvelden. Blir veldig kos å treffe jentene igjen, men jeg gleder meg også veldig til å pynte og ordne meg nå, lenge siden sist. Vurderer om jeg skal teste ut løsvipper, om jeg skal teste ut det nye øyenbrynssettet mitt fra glo mineral, om sminken skal få bli litt mer enn vanlig og hvordan håret skal ordnes, utslått/ oppsatt, krøller?
















Ble skjørt to dager på rad, ikke værst.

Nå skal jeg få i meg litt mat for magen skriker. Etter på blir det rydding av rommet til de grader. Skal nok få ryddet litt i skaper og slikt også. Ellers går jeg glipp av idolfinalen i kveld, men vi heier på Jenny! Og Norge i semifinalen mot Spania. Heia, Heia.

Dere hører nok fra meg før jeg drar, samtidig som jeg viser dere kjolen og hvordan håret og sminken ble. Kos dere i kveld fintfolk!

2 kommentarer:

Pernille Solheim sa...

Fint! De skoene er utrolig fine! :)

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk Pernille :D