27 januar 2012

Spinning 3.

Følelsen før treningen istad var ikke bra. Bråvåknet etter halvannen time med en powernap på sofan og hoppet inn i treningstøyet, men kroppen var helt klart ikke i sine fulle fem. Åååå, når skal jeg lære at uttøying er like viktig?! Kom meg omsider ned på spenst og inn til spinningssalen og var vel i utgangspunktet klar for å svette litt og gjøre siste innsats før helgen, men alt var bare et ork og viten om at det ville bli en hard økt gjorde det ikke særlig mye bedre.....















Men der tok jeg heldigvis feil! Tror ikke jeg har fått gitt så mye og jobbet så hardt og godt med meg selv på veldig lenge! Kunne ikke vært mer fornøyd med egen innsatt for jobbet mellom 90 - 94 i store deler av økta, så nå smiler jeg bredt og skal ta helg med god samvittighet. Hyggelig å høre at Heidi syns det var fint å se meg tilbake i timen sin også, sånt er alltid like koselig å få høre. Samtidig føles det også som om jeg har fått ut litt av stølheten av kroppen, så istad kan du tro jeg tøyde for harde livet med en gang timen var ferdig. Skal bli godt med treningfri i morgen, så satser vi på at jeg er fin og rask igjen på søndag.

God helg alle sammen, nå venter god sushi, kos og kjæresten på meg resten av kvelden. Denne fredagen kan vel ikke bli stort bedre!

Ingen kommentarer: