13 februar 2012

Flávia Desgranges van der Linden.

Jenta er 24 år og fra Brasil og kan virkelig kle seg! Først og femst har jeg plukket ut mine favoritter av alle hennes antrekk som ligger ute på lookbook.nu her. Maxikjolen på det første bildet her er helt utrolig: enkel og så fin på samme tid. Jeg vil ha! Helt klart masse inspirasjon for dagene fremover...



















Nå er det helt sikkert at jeg lengter etter våren, lettere tøy og lysere omgivelser. Bare det å kunne kaste jakken og etterhvert - forhåpentligvis med litt farge på beina - gå uten strømper. For ikke å snakke om å kjenne varmen fra solen og etter litt tid ta frem scoteren og kunne komme meg rundt omkring uavhengig av alle andre. Får vel mase litt på kjæresten når vi paserer april måned også, han kan jo ikke slippe helt unna å skysse jenta si frem og tilbake.

Ingen kommentarer: