24 april 2012

Forberedelser til fagdag i markedsføring.

Begge de to siste dagene har gått til forberedelser i markedsføring. I går med Marte - i mindre grad - og i dag på verandaen, ute i sola, på egenhånd. Skal prøve å lese så mye som mulig fra de fleste kapitlene i boka, for etter fremføringen vår med en presentasjon av en gitt oppgave vi får i morgen tidlig, skal vi bli hørt i et helt annet tema også. Gruer meg en smule til den delen, men sammendragene er en fin ting og skal forhåpentligvis hjelpe meg med å huske så mye som mulig fra hvert kapittel! Som dere ser på bildet er det helt nødvendig og ha litt hverdagskos når vi eller jeg skal være så flinke og jobbe med skolearbeid. I går ble det også semifinale av Stylisterna, anbefales, og i dag, nå venter Gossip Girl. Blir vel trygt sagt mer kos enn jobb, men da blir det hvertfall gjort noe.

Tror faktisk jeg skal klare å overleve og komme meg igjennom tentamener og etterhvert eksamen om jeg kan få muligheten til å sitte på denne måten og lese og gjøre forberedelser, om ikke tilogmed foruten teppe og raggsokker etterhvert også!

Ingen kommentarer: