28 april 2012

Nytt i sminkepungen.

Alle jenter kan vel relatere seg til at det er litt stas når sminkepungen oppdateres eller bare får seg noen nye tilskudd. Så heldig har jeg vært i dag! Produktene fra merket "The Balm" har blitt en favoritt, og i tillegg er jo alle de forskjellige og unike forpakningene så vidunderlig skjønne. Man blir jo bare glad av å ta dem frem fra sminkepungen, så jentete og herlige!

Ble også en ny pakke med Smillab sine strips som jeg tenkte å begynne med igjen etterhvert, skal spare de litt, slik at vi kommer noe nærmere festivitetene som vil komme fortløpende i løpet av mai-måned. Et helt nytt redskap har også funnet veien hjem til meg - tangel teezer. En hårbørste som skal fikse selv de værste og mest uløslige flokene på null komma niks. Nå satser vi bare på at den lever opp til sine forventinger og håret mitt forblir flokefritt, selv med store ull skjerf.

Nati natt dere, ha en fin helg alle sammen. Nå venter jobben på meg i to dager.

Ingen kommentarer: