31 mai 2012

Feiring.

Gårsdagen var fin, forutenom at den både startet og sluttet med skole.

Etter en kort tur innom skolen hvor det var gymtime og spanskfremføring, ble jeg plukket opp av Lasse og så dro vi videre ut til Nordby en tur. Hovedsaklig for å finne gave til Hans Petter (faren til Lasse) som fylte år i går. Vi endte opp med en liten artig sak og et stativ til ipaden som lader og har høytaler slik at han kan spille musikk. Gaven falt veldig i smak og det var morro å se at vi hadde truffet så bra!

Samtidig ble det litteran på både Lasse og meg også. Lasse do til med et helt antrekk - grå converse, bukser og en singlet, mens jeg fikk meg enda en maxikjole, shorts og et par lekre joggesko. Nå er det ingen unnskyldning til ikke å trene. Har sett etter et par nye lenge, uten å vite helt hva jeg vil ha, men jeg syns at de fleste har vært altfor dyre, så når det var et par igjen i 37,5 til halvpris og en ganske fin og lett kombinerenes farge, måtte jeg bare ta de med meg. Litt uvant er det at det er lufte puter, ringer under, men da får jeg gratis balanse trening for anklene samtidig. Smart! Et annet pluss er at om jeg skulle ha brukt joggesko - noe jeg nesten aldri gjør - til hverdags, som vanlige sko til antrekk osv, er disse ganske jentete og fine. Så da fins det en viss mulighet for at jeg kan gjøre det hvertfall.



Senere på kvelden gikk vi ut og spiste og feiret den kjekke mannen med god mat og drikke på den nye resturanten som har tatt over for Big Horn nede på brygga. Mat og vin eller noe sånt. Maten smakte og videre ble det is, jordbær og kaffe hjemme i stua, før jeg måtte komme meg hjem å gjøre norskartikkel som skulle leveres innen to timer. Blaah, men jeg rakk det.

Ingen kommentarer: