06 mai 2012

Ganske fornøyd med fridagen.







En etterlengtet fridag kunne jo ikke blitt bedre enn dette her, med det knallværet som vi fikk. Rundt elve- tiden dro vi avgårde til svenske kysten med retning Løkholmen. Hvor vi slappet av i sola, testet ut skyteegenskaper og konkurranse evnene i botsja. Jeg måtte seg meg slått av Lasse, men overraskende nok kom jeg ikke sist, så får vel si meg fornøyd med en god andre plass. Ellers ble det duket for årets første båttur (les:uten jakke, votter og sko, men fortsatt med strikkajakka på) og årets første bad på gutten. Sto fint over det siste selv og pakket meg heller godt inn i skjerfet, mens beina kunne få nyte noen solstråler. Var så og si ute i over åtte timer, så godt for kropp og sjel og ikke minst søvnen. Hygget meg til de grader med kjæresten og svigerfamilien.

Ingen kommentarer: