23 august 2015

Jobbfavoritt.

Det har blitt en god stund siden det var noe som helst aktivitet her inne og for en knapp uke siden ramlet jeg selv innom. Minuttene fløy avgårde og jeg ble fengslet av alle mine tidligere opplevelser.  Hverdagene jeg har delt med dere til tid og annen gjorde meg nyskjerrig og det var nostalgisk, fasinerende og spennende å bli minnet på alt mellom himmel og jord som har funnet veien til bloggen tidligere. Så mange hendelser og bilder jeg er overlykkelig for at jeg har tatt og lagret. Etter to års fravær er lysten og motivasjonen tilbake, og denne gangen har jeg et ønske om å formidle min nåværende tilværelse, som helt klart har endret seg stort gjennom to år. 

Først og fremst har jeg flyttet for meg selv til hovedstaden og skaffet meg en superkoselig leilighet ikke langt fra Oslo sentrum, i Gamlebyen. Kjæresten flyttet etter og i Februar i år ble vi samboere i storbyen som alltid har lagt mitt hjerte nært. 






Kjole - Bruuns Bazar // Jakke - Aust (Kiel) // Sandalletter - Aldo // Klokke - Komono

Over ser dere et antrekk fra jobben av favoritt blondekjolen min fra Bruuns Bazar og klokke fra Komono. Kjolen har blitt brukt flittig fra jeg kjøpte den i Mai og har rukket over de aller fleste type anledninger. Fra hverdagskomfort til 70 årslag, jobbantrekk til sommerfest. Behagelig er den på og selvom fargen kun er en nyanse lysere enn jeg har vært i sommer elsker jeg å ha den på! 

Det er mye jeg skal oppdatere dere på, fortelle om hendelser som har preget meg og mitt og som nå har blitt en del av min fremtid. Jeg skal vise dere masse bilder i tiden som kommer og håper du har lyst til å begynne igjen å følge meg og mitt liv, om ikke titte innom i ny og ne. Planen er å oppdatere dere på leiligheten, skole og studie, jobb(er), hverdagsrutiner, livsstil, hendelser, drømmer, ønsker,  fremtidsplaner og mye mye mer. Er du med? 

Love Nanna

Ingen kommentarer: