28 november 2008

En braaa start på dagen :)

Våknet 05.40 av at klokka ringte, klarte å komme forsent til trening. men de spise frokost, så gikk vel braa :D God start på dagen, egentlig! litt tungt i begynelsen men etterhvert var det bare deilig. Rask dusj og så var det skolen, tentamen rettere sakt. Gikk helt greit, bare at jeg kastet bort en del tid på tull og tøys i starten kan man si. Klarte ikke å finne på hvordan jeg ville skrive. var no surr med baguett bestilling, vi som hadde bestilt fikk ikke. Så da ble det baker'n på meg :D Satt der en laaang stund, sammen med Katrine. Pratet om mye rart vettu ;) gikk hjem til meg, slappet av, årna på datan og så litt på tv. Nå sitter jeg bare her å slapper av. tror jeg skal rydde litt og gjøre klart til Desember måned. Lage litt julestemmning.

Hva skal dere gjøre på en fredags kveld?

Denne helga skjer det litt av hvert. Byn og bursdag på lørdag, kamp, være sammen med venner og kirka på søndag ++ kommer nok mer ! blogger om dette når det kommer <3

- Nch

Ingen kommentarer: