27 november 2008

Fitt for fight, to morrow ;D

Skolen gikk fort i dag, klart fordi vi hadde to prøver :S Begge prøvene gikk sånn bob bob, føler jeg. Skulle lest mer til begge :/ men gjort er gjort, svart er svart. Den laaaange veien hjem ble fullført ved at jeg gikk på mine egne bein, i dag. tok tid, men helt greit å gå. slo av en prat med ole (nesten nabo).
























Juleverksted med søskenbarne mitt på 3, helt greit :)) ble noe på meg å gett, mixa sammen noen kort, til og fra lapper og en liten nisse ;D

Kom hjem, fikk lakt frem treningstøy og årna min egen salat, skal trene 6-8 i morra, så ønsker å sove så lenge som mulig :P <3 egentlig ganske deilig, våkner på en bra måte og orker mer da. ikke utslitt etter en trøtt som skole dag.

Sitter med datan i fanget nå, slapper av litt. msn, blogg.no og ser på noen bilder, er hva som skjer. Snart ligger jeg godt under dyna og håper på å sovne fortest mulig :DDD

Ingen kommentarer: