10 desember 2008

Borte bra, men hjemme best!

Laaaaaaaaaaaaaang dag i dag! Dro på skolen og kom hjem nå, klokka er halv ni og jeg kan nok ikke legge meg på en stund. Hvert på skolen, så trening & spillermøte, deretter en rask tur til kirken. Endelig kommet hjem, men siden naturfag boka ligger å venter, blir det ikke akkurat noen "dans på roser" i kveld. Koser meg med jule seigmenn fra adventskalenderen da, hihi :D Etter jeg da har prøvd å lese alle sidene, skjønner jeg fortsatt ikke hvorfor det ikke går inn. Hodet mitt vil rett og slett ikke huske eller skjønne noe av hva dette kapitelet handler om. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke får inn det jeg sitter å leser. Inni mellom lesinga har jeg følgt med på håndballen, og sett i boka 3-4 ganger i pausene. Følger lite med i naturfag timene på skolen, siden dette faget er gørr kjedelig og intereserer meg rett bak! og derfor resulterer jo det i mye mer arbeid når prøva kommer. Skjønner virkelig ikke åssen jeg skal klare å huske alt dette, fra hver eneste detalj.

1 kommentar:

Saha Carter sa...

Takk for det :-D