11 desember 2008

Pepperkake baking :P

- Oppi gryta smelter smøret og det neste man må gjøre er å røre sammen smøret med en t-skje med farin. Hahhha, det er det jeg har drevet med sammens med søskenbarna mine i dag. Kjempe koselig, og lager julestemmnign delux! Føler meg dobbelt så stor nå etter en god middag og mye kakebakst. Ingen hemmlighet at det går like mye inn som det blir produsert :D hihi. Rakk ikke noe særlig annet i dag, men en hel dag med pepperkake baking hører julen til. De andre familie medlemmene får kose seg med hjemmebakte pepperkaker hele julen ut, for vi ga oss ikke før det hadde godt med 3kg! Nå skal jeg fortsette å kose meg med en stor kopp kakao og andre omgangen til Håndball jentene, norge - romania. ser lovende ut, og semifinalen, her kommer vi. Snart helg, og jeg gleder meg masse, planer hvert minutt og det liker vi! :P






















Klar for alt som heter griseri!













Mine jule kreaksjoner:

1 kommentar:

Anonym sa...

Namnam, pepperkaker ; D