18 desember 2008

matkos, stress, julehandel og treningskamp.

Vi hadde julefrokost med klassen i dag :D pasta salaten til mamma, eggerøra til camilla, oboy og nektar var en slager. Nisser med røde kinn og fregner var noen av oss, deriblant meg. mye mat, rolig stemning, masse leker og en film som viste seg å være bedre enn forventet, var skoledagen i dag.


















Fikk ruslet meg hjem over etter hvert, fikk i meg det lille som var igjen av salaten, følgte nøye med på One tree hill (noe jeg har blitt hekta på i det siste). men så var moroa over, mamma ringte og sa at de kom om et kvarter, jeg satt der med røde kinn og var helt slækk. Måtte da bare sette i gang og re senger, skifte, tørke vekk sminka og få klart tingene, for vi skulle inn til sarp. Der har du grunnen til at det ikke har blitt blogging tidligere i dag. Når jeg da var ferdig og fikk se at ingen hadde kommet inn døra, gikk jeg for å ta to min før vi skulle dra. Plinget det inne en melding, viste seg at de lurte på om jeg ville være med på kamp i kveld. i all hast fikk jeg pakket bagen og kommet meg ut i bilden klart til sarp tur :D

Målene til bunaden min skulle årnes. Det gikk kjapt. tilfeldig gikk mamma og jeg innom en koselig blomsterbutikk der jeg klarte og mikse sammen til en julegave. må innrømme og si at dette var min første. Så nå er jeg da ferdig med katrine, bare too igjen. Alt hjelper jo! ikke noe stor shopping for meg i dag, ble noen små ting til rommet, men det var det.

Kampen gikk vel braa. Spilte veldig braa i forsvar. hvis man ser bortifra en del feil pasninger, var det hele ganske godt gjort av oss i en kamp mot J16-18.

Burde ligge i senga og sove søtt jeg nå, men fordi jeg ikke har fått dusjet eller gjort klart til i morra må nok den vente en stund til.

LOVE N

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi er litt sånn søte <3 ;D