19 desember 2008

Det tok lang tid å finne noe.

Bare noen lærerike ord fra kontaktlærerne og utdeling av de endelige karakterene, nemlig karakterboka, dermed var skoledagen over. Gikk vel helt greit, burde vel være fornøyd. men alltid noe jeg er mindre fornøyd med, så lagde meg en regel som skal gjelde for neste halv år.

Etter skolen var det meningen å få ferdig de to siste julegavene til snuppene jeg hadde igjen, noe jeg strevde veldig med. Var så sliten og lei etter 3timer med ingen resultat. hahha fant jo ingen ting i denne lille byen, men nydeligheita selv ville ikke hjem så det bar inn på senteret igjen og lete videre. Det var vel det som skulle til, for da fant jeg litt av vert. Fikk årnet sammen til en gave :D er det bare gaven til heita da, som mangler. men noe sier meg at jeg har en viss peil på hva hun skal pakke opp på selveste julaften. Det eneste som stoppet meg var at ho ruslet ved min side. Vi får se hva det blir til, men skal klare det!

En innmari lang dag i byen, er helt utmattet og sliten. men et eller annet sted må jeg finne ny energi for jeg skal på trening om en times tid. Nå er jeg sulten, så noe må den rumlende magen min få i seg.

- Nanna

Ingen kommentarer: