11 desember 2008

Sorry, men jeg er ikke ledig på en stund.

Som jeg nevnte istad, helga mi er full bokka ! Og det liker jeg, faktisk ganske godt :D I morra, er det jo fredag da, går bare og gleder meg til å komme unna skolebenken. Nå er det jo enda bedre siden når 6 skole dager til er over, koser jeg meg med en 2 ukers lang juleferie. Som jeg tenker alle andre også vil nyte godt av! Tilbake til den full bokka helgenen min. I morra da, som jeg prøve å start med, skal jeg først på skolen, håper det blir en lett dag, videre hjem, plukkes opp av mamma. Vi må på en runde rundt omkring slik at jeg kan skaffe meg en passende kjole for siljes pyntende bursdag senere på kvelden. Fredag er også trenings dag så det blir litt hektisk, med en liten stund håndball så 15 jenter stressa inne i dusjen og håper på å rekke å bli ferdige og fornøyde til bursdagsfesten. Denne helgen skal jeg tilbringe hos besteforeldrene, vertfall den lille tiden jeg ikke gjør noe annet. Lørdagen går det med et par timer på tistasenteret i håp om at folk tar imot lussekatter, så kom og møt meg, slå av en liten prat og gjør disse to timene kortere for meg :D Så til søndagen, da det endelig nærmer seg jul og familien har tid og anledning. Hoberg familien har nemelig som tradisjon om å gjøre unna litt julegavehandel så sette seg ned på dikens og spsie masse god mat. JEG GLEDER MEG! som jeg sa, full bokka. hihi, men det er bare deilig etter mange uker med slækking og missbruk av tiden.






















ENJOY THIS FREE TIME !

Ingen kommentarer: