20 desember 2008

Take it easy!

Har blitt en rolig dag, bare slappet av, ryddet og surret rundt. Ikke skjedd store ting for meg så å si. tenkte jeg nå skulle sette på episoder fra one tree hill igjen, en liten stund siden sist, og da har jeg noe å gjøre ;P Skal vel snart spise middag å. videre vil det nok bare bli mere relaxing og gjøre småting.

Ingen bilder fra igår skyldes at noen ting mangler, ikke helt ferdig ennå. skal få kjøpt de manglende tingene og tatt bilder i morra :)


















Blir mye jule skriveri om dagen, men det er jo jul bare en gang i året. Og med alt det som følger med JULA, blir det masse å gjøre, årne, skrive om :D haha. bare 3.5 dager til selveste julaften og ser man utenom åssen denne slække kvelden vil bli er det fullt opplegg for meg fremover. dere får vite alt dette etterhvert for JEG BLOGGER!

Ingen kommentarer: